måndag, december 11, 2006

Framtiden, tankar och jobbiga beslut

Okej alltså, idag är en viktig dag.

Jag åker till thailand om 2 dagar, bara det är viktigt, imorgon spelar salem al fakir på storan, mycket viktigt det med. Och framförallt jag måste lämna svar om ja vill ha boende i åre under sesongen, idag.

Ja alltså, tiden bara går och ja hatar ta svåra beslut själv, saken e ungefär, leva i åre hela våren eller inte, att stanna hemma har sina fördelar, att åka har också sina fördelar så ja.. jag vet inte.

Drar en väldigt kort sammanfattning om helgen, mm.

Fredags, Donsö, bastu och rulle, mycket deg, mycket värme mycket trötthet. Riktigt skönt dock.

Lördags, Donsö... igen.. hur som helst var de luciafirande idag och de va riktigt kul faktiskt, mat, sköna spexx och vackert luciatåg med otroligt många soloister, få personer på donsö som inte är musikaliska.. Kvällen slutade nere i boa och blev senare att vi missade sista båten hem.

Detta gjorde att vi sov hemma hos anton, de va härligt faktiskt, kul också. Vi åt lite frukost och åkte sedan hem med 13.05 båten.

Igår då, söndas, så var ja först iväg på julbord, åkte direkt efter ja kommit hem från donsö, sedan var de iväg till kyrkan o lyssna på min lillsyster emma som skulle sjunga solo i en julmusikal, hon är duktig faktiskt. Kom hem, degade, fick reda på att ja skulle lämna svar angående boede i åre idag.. känns jobbigt.


Det va de, är stressad, förvirrad, måste fatta många jobbiga beslut just nu känns de som.. men de blir nog bra till slut.

Om vi inte ses före så ses vi efter nyårsafton vänner, thailand på tordsag, ta hand om er.

Peace.

1 kommentar:

Anonym sa...

men syynd att du ska åka! jag som antagligen ska försöka mig på party på fredag! du kommer saknas :)