onsdag, december 13, 2006

Salem, Fibes Oh Fibes och Thailand?

Jo tjena tja allaihopa. Så här är det.

Igår vart jag tillsammans med en stor hög folk inne på storan och lyssnade på först SALEM AL FAKIR! och sen Fibes Oh Fibes. Salem har varit en stor idol för mig hela höste nu alltså och det var heeeelt galet att se han live. Otroligt bra tycker jag.

Jag är helt enkelt bara nöjd att jag såg honom, jag blev så lycklig av den spelnigen faktiskt.. Kommer hålla i sig ett tag, Salem var så överpeppat glad så man kunde inte vara nåt annat själv.

Hur som helst så var Fibes so Fibes heta också, sångaren var tyskare än tysk, mycket balader men när dom körde låtar me lite fart i va det riktigt bra.

Ända nackdelen med hela dessa spelningarna var att det känndes alltså 30+, kanske inte riktigt så extremt men medel var iallfall 25, jaja, de va riktigt bra konserter iallafall.


Lite annan info då:.:
Ja åker till thailand idag, 13/12 (onsdag) under julen och ska glassa lite, känns lite synd för ja missar elefant feat forcem på wish och nyårslägret, synd.

Ja kommer alltså vara hemma på nyår så jaha, va gör man då? ja har inte varit hemma på nyår på så länge ja minns..

Sen då så har ja bokat, fixat, grejjat mitt boende i åre, jag har också betalt för januari, så ja sticker upp till åre för sesongen v2 tror jag, de kommer bli riktigt kul hoppas jag, kommer sakna allt här hemma dock!


Allt för studen, återkommer med bilder o blog efter thailand o sen kanske de blir roligare att läsa här när ja bloggar från åre.


Jag hittade en väldigt bra film som ja ville dela med mig utav, en utav de bättre filmer jag sett på länge. Se, lyssna och eftersträva!


Everyone Must See This! - video powered by Metacafe

Kärlek vänner eller nåt... tjarå

Inga kommentarer: