söndag, januari 07, 2007

Flyttar till åre

Allt är packat, mitt rum ser dock lika stökigt ut som alltid, kan nog vara för att de mesta som ligger framme är saker jag aldrig använder :P

Men hur som helst, jag flyttar till åre idag, 1900 går tåget, jag för faktiskt inte ett dugg nervös, lite konstigt tycker jag, borde vara ett stort steg för mig men detta känns som att det skall vara såhär, tror på att det blir fett folk jag kommer bo tillsammans med, hoppas det är så.

Jag kommer ju ha internet o sånt där töntigt där jag bor så ja kommer väl hålla denna bloggen uppdaterad på snörapporter, park rapporter, utveckling, jobb, elin osv så börja uggla här på kvällarna så kanske ni får lite inside info om åre ;)

A just det, ska ni till åre nån dag, vecka, helg så hör av er, antingen via mail tobias@eeas.no, msn tobb3@home.se eller ring mig, ja fast de numret får ni fråga mina andra vänner om ;)

Kärlek!

Inga kommentarer: