torsdag, november 02, 2006

Snö !

Tjänna!

Ja man kan säga att detta är en liten fortsättning på förra bloggen, efter jobbet den dagen iallafall så begav jag mig med 17.20 båten ut till dönsö, på båten mötte jag uppe Nils Affe Marcus och Johan som hade varit i stan sen degandet hemma hos My dagen innan (sovit i affes och nils lägenheter).

Men jaa så vi kom ut dit och affe macaus och jag hade bestämt att vi skulle gymma, basta och sola och de va fresh alltså.

Först var vi och gymmande iallfall och de va skönt, sedan blev det att affe drog upp till solariet, jag o mackan gymmade lite till och sedan gick vi upp o snackade me affe. Efter de var de marcus tur, men det tar ju 30minuter att sola ju så jag orkade inte vänta utan drog ner till duschen o bastade och sådant istället ruggit skönt det med.

Affe hade köpt någon mask till huvudet (alltså krämform såndära som tjejer har med gurka och sådant) så han kletade glatt på den och sedan gick vi upp för att laga till våra fiskgratänger vi hade köpt innan.

Ja hoppar lite framåt och så och vi är och röker vattenpipa.. mmm jag var helt lyrisk, så längesedan vi gjorde det så kickarna kickade verkligen inte då man vill att en kick ska kicka in så att säga, grape tobaken var väl inte någon jätte höjdare direkt men den smakade inte speciellt mycket så det gjorde inget.

Paketet luktade tuggummi.

Sen så gick vi hem till jennie och såg en film, vi skulle först se någon utav nils nerladdade filmer men de gick inte riktigt så det blev filmen K-Pax, riktigt bra film faktiskt, se den. Natten slutade med att jag sov i jennies soffa och tog 11.40 båten hem, va rätt okej att sova i en soffa ändå.

Och just ja de va en mini snöstorm den natten, fett.

Väldigt lite om igår då, såg en film, degade i stan me ett gäng, såg napoleon dynamite hos julia, slut.

Imorgon blire fett, då skall vi vara med i en fotbollscup och de kommer bli hett, BK Pen heter vi, aa.


Vintern är här, jea!

Inga kommentarer: