tisdag, oktober 31, 2006

Alla barnen hade lov utan tobias för han jobbar..

Japp alltså det händer rätt mycket nu under lovet, visserligen har ja inget emot att få lite sömn några dagar sådär så jag är bara glad att folk hittar på lite roliga saker för en gångs skull.

Igår då var de en rätt spontan dag igen, ruggit kul. Jag jobbade iallfall till 1500 då jag sedan åkte in till stan för att främst träffa Elin och Sofia för att ELin skulle köpa pjäxor och hon tyckte att jag skulle hjälpa henne.

När ja ungefär precis parkerat i staden ringer nils mig och säger att vi ska vara hemma hos systrarna ahdrian ikväll, ja blir ruggit pepp på de och säger självklart att ja e på, då va de lovat lite bad o bastu och sådant men de blev sedant inställt... synd.

Aja men väl inne i stan så träffar ja på massa folk, ja säger bara emanuel för ja vill bara säga hans namn tror ja, de va några damer och några herrar men ja tänker inte nämna deras namn även fast ja känner dom rätt väl, he !

Senare kom typ affe o marcus de va grymt, så alltså ska ja nämna alla nu då, jag elin sofia emanuel affe marcus och så småningom johan som var vid adams. Fresh.

Ja hoppar lite framåt och wops vi är på pizzerian vid stigbergtorger eller, aa de va grymt gott, tunna pizzor som kändes fräscha, vi käkade där och satt säkert över en timma för o vänta på folk.

Khazaaam och nu gick lite tid till, vi befinner oss nu inne på hemköp där vi köper lite safter och te, och dextropur ojoj, agnes har också anslutit sig till oss.

Nä nu berättar ja lite om hemma hos ahdrians istället, roligare.

Aa hemma hos ahdrian då så var vi och såg på prisonbreak kl 22, innan det gjorde vi otroligt söta drinkar och rökte te. aa fräckt eller hur. vi är fräna som attans.

PS vi åkte 9 pers i bilen från järntorget till micaela o nocilona (Stavar de fel, a) DS

Sen då så åkte vi till My's och annas lägenhet (skriver en apostron så man fattar att hon heter My) där vi hängde bra länge, vet inte hur länge alla stannade men ja drog mig iallafall hemåt kanske 01.40 då Julia och Jannike skulle gå, så det var adjö till alla vänner.

Idag vaknade ja helt förstörd, orkade inte träna på lunchen idag för ja för psykiskt trött, får bli ikväll kanske, hoppas de blir mer saker som händer denna veckan, yea.

Jag efterlyser Salems någonting låtar, snooks keyboardist iallafall, underbara, skicka mig ett meddelande ifall du har dom att dela med dig utav eller lägg till mig på msn lixom tobb3@home.se

Hejdå mish!

Inga kommentarer: