söndag, januari 21, 2007

21/1

Hej tjena tja, jo alltså idag har ja sovit tills 2, det var skönt, mest på grunt utav att jag har jobbbat 26 utav de senare 48h, så mm, lite sleten, men idag är jag ledig, orkade mig inte upp och åka skidor idag dock, men vädret är småkasst och det är äckligt kallt ute, -15 ungefär, det är lite jobbigt då..

Annars då? jodå, jobbet är helt okej, det är ju slitsamt för man springer omkring som ett yr (men säger ju yra höns men heter det ett yr höns haha.. aja.. jag är trött) höns och bär på massa tunga grejor. Blir väldigt mycket lyft och sånt, men det är bra träning, det jobbiga är att tills stängning finns det inget slut på det, man kan som bäst hålla ner disken till en liten hög men den finns alltid där och den fylls på hela tiden, JÄSES! ja. men det är fett ändå..

Snubben jag jobbar med är riktigt skön, han heter Martin och kommer ifrån onsala i gbg, och tävlar i snöbräda, verkar riktigt duktig faktiskt, så tänkte dra och åka med han i parken sen när den öppnar, kan var kul. Men jaa, jag är hungrig nu.. hmm ska nog köpa något lättlagat där nere, jep blir fett.

Sen vet jag inte riktigt vad ja ska säga, börjar ju sakna folket där hemma en del från och till men ja har det ändå kul här så ja, vi ses sen nån gång.. :P

Men tlls vidare, ha de fett eller, puss j.


(( LÄS FAQn om du undrar om mitt boende eller nåt sånt ))

Inga kommentarer: