fredag, oktober 06, 2006

Fredag, bananmixtape, SMK, Snowboard, GURU

Okej var ett tag sen sist, kommer inte ihåg vilken dag som ja bloggade sist, tänkte skriva i onsdags tror jag de va men vet inte varför det inte blev av. Synd var de för ja hade massa tankar, hur som helst tror jag att ja ska börja skriva lite varje dag igen, känner att det ger mig mera frid.

Veckan då, jo alltså ni som bor i götet vet ju hur vädret varit, trist, har åkt lite på min longboard men mest tagit det lugnt efter jobbet, gjort väldigt lite. I onsdags var jag iofs och badade på valhalla och bastade och tog det ruggit lugnt och skönt.

Jag hade ett härligt samtal med Elin uppe i åre igår också och ska hälsa er alla från henne, kanske säger det sedan om ja kommer ihåg det. Varför prata jag med henne? nä ni vet hihi.. nej men jag ska antagligen bo där hela våren och åka skidor, så bra att hålla kontakten lite så hon kan fixa en lägenhet till mig ;)

Idag och imorgon händer det ganska mycket, idag är det SMK, vi har dock inte bestämt oss ifall vi ska gå eller inte, SMK är helt sjukt att gå på annars så det verkar ett bra alternativ tycker jag, sen är ja själv hemma hela helgen också så man vet ju aldrig.

Men imorgon då? Jo då är det snowboard films preimär, vet inte vilken film det är men det blir nog ruggit iallafall, saken är ju dock att GURU är på Scratch (Gangstarr mfl) så det vill man ju också se, men ja kostar 280kr.

Annars i veckan har ja skaffat mig en bilddagbok och tänkte kanske lägga upp lite bilder nån gång så kommer nog slänga upp mina nya bilder där istället för här på bloggen. http://tobie.bilddagboken.se

Nils uppmärksammande mig för ett ganska bra tag sedan om ett ruggit fresh mixtape som skulle komma, vet inte om han själv har fixat de nu men jag fick jallafall det hemladdat idag och tänkte ge det till er!

embiditree (mp3)
DJ LARGE Bananmixtapet!

ruggit feta låtar är de på den, min egna favorit är kicka tebax med khilen, sjuk.



Mera snart vänner, KÄRLEK!

1 kommentar:

ilsh sa...

härligt att du langar bananmixtapet.. jag hade glömt det!