måndag, oktober 30, 2006

Måndag

Ja tjohej idag är jag jättetrött, ännu tröttare än igår då ja va lite off framåt kvällen kände jag men det va ruggit fresh igår ändå..

Aa de va "singelmingel" i smyrnas lokal typ, de va mkt folk, de va pinsamma lekar och det var goda kakor. Fattar inte att dom kunde bakat dom, sjuka bullar gjorde dom iallafall. Dom hade en del speeddating också men de blev så oseriöst så det gick inte så bra men de va ju lixom roligt ändå aa...

Idag hörde jag att ett gäng skulle till lager tror jag, lär va rätt mycket folk där idag nu när alla har lov.. men inte jag, ja sitter här o fryser med en kopp kaffe på jobbet, jobbigt trött..

men vi säger så då, ska väl handla en vinterjacka nu tror ja, känner mig frusen rent almänt, saknar sommaren då man var med alla vänner hela tiden, mitt liv är inte så aktivt längre då ja kommer hem alldeles för sent, synd är det..


aa men mm

Inga kommentarer: