måndag, september 18, 2006

En helg har gått, ny regering!

Alltså man tycker ju att man borde längta lite efter att berätta sitt liv för andra om man bloggar som några av oss gör, men alltså iallafall jag börjar tröttna lite gran, så kommer inte blogga varje dag längre utan då jag känner för de kanske 3-4 ggr veckan då det hänt något roligt och sådant. Men helgen har faktiskt varit riktigt underhållande här kommer den!


Freitag!
Okej, i fredags då så kom ja hem från jobbet vid 4 faktiskt, hade skickat ut mail till blandannat en firma som ska trycka upp massa klistermärken, ha ja sånt roligt gör vi här, vi köper massa klistermärken med vårat namn på så klistrar vi dom lite överallt, rätt kul faktiskt. Jag gjorde en order på ca 5000 klistermärken.

Sen då? Jora sen så gick jag hem och degade lite tills Nils ringde tror jag, eller om ja ringde honom, iallafall pratade jag med jens också. Men ja. Jens skulle till långedrag och jag och Nische bestämde oss för att åka till Affe där johan och han var, vi hängde där en stund, lirade som vanligt lite gitarr, eller ja, affe och johan lirade och Nils sa att han skulle lära sig en grymt svår låt grymt bra, (grymt 2x alltså), det är ungefär som Dave Chapelle som ägnat HELA sin musikaliska talang åt en pianolåt, ruggit fränt är det.

Vi gick jallafall till Nordic ett tag sedan där vi faktiskt plankade in lite finurligt sådär, fast eftersom vi kom såpass sent missade vi mötet o så, vi gick in på liseberg och jibbade runt lite, drack en milkshake och beundrade en rockare som hade tajta fantomenbraller där pen'en syntes as fins längst låret, ha sjukt ja..

Vi kom ut från nordic men _inte_ in igen så vi slutade kvällen med att hämta upp Julia hemma hos henne och också johanemma (ja dom är som en person) på avenyyn (alltså vayenn baklänges) ((otroligt låg humor just nu)).

Vi åkte hem till Camilla såg på en snygg sexig singel, ja vi har några sådanna vänner faktiskt, he! he! Asså vet inte vad ja vill med mig själv just nu men ja, vi såg en film och så åkte vi hem 10 i 1. Ha de bra heeeej!

Samstag! (lördag)
Okej lördag ja tar de kort.

Sov länge.

Pratade med Nils.

Nordic kl 7? (massa snygga folk mmm, adidas tisha)

Liseberg en sväng

Otroligt jobbigt möte enl mig (sekt feeling alltså..)

Stog utanför liseberg och jibbade någon timma, träffade en f.d skejtare som spräckt knäskålen så han fick inte skejta mer. Han drog dock kickflip och pop-shuvit med longboard, najs vare.

Hem till Hanna, blev kvar väldigt länge, 4 typ? Va härligt. Läste massa dåliga skvallertidningar med roliga sex-delar.

Julia fick gå från Bryggeriet.

Lägesrapport kolon utanför affe en stund, sen vare haa de hej!



Allt japp, söndag va seg om nån ! eller NEJ! Jag röstade faktiskt, jag tror det var pga mig som dom blåa vann, är ruggit nöjd, kanske ett bättre samhälle på väg?

Kärlek!

Inga kommentarer: