lördag, september 02, 2006

Gap Glass och Gurra!

Japp härlig titel eller hur, vi kom iallafall iväg till nimbus efter mycket om och men då mina underbara vänner från donsö blev försenade med hela 60minuter, alltså en timme. Detta gjorde att vi missade agnes och linas och rebeccas och agnes brors show och jag tycker det var väldigt tråktigt för ja tycker agnes sjunger så äckligt bra att ja, ja ryser helt enkelt.

Men vi kom fram till nimbus i ungefär halva Gaps spelning (på nimbus var det något rädda barnen gala ikväll) som skulle var den sista, vi gick fram och hälsade på våra kära vänner som stog längst fram och röjde lite med dom.

Efter spelningen så blev de lite mingel i säkert en timma och det va väldigt trevligt, var en bra bunt med folk som vi träffade där. Det var lite roligt sen efter för då åkte vi till Knippla hem till gustav! Deeet var härligt.

Vi hängde lite i kyrkan där och pratade mycket allvar, jag, benjamin, emanjel och affo. Gav oss alltid lite bra punkter. Vi åt också väldigt mnycket glass och spelade singstar, jag var bäst nästan yes!

Men ja imorrn funderar jag och nils om vi ska till club Scratch för gå på Mange Schmidts release party eller om vi ska till Jenny på avskedsparty, vi är ganska ovetande vad vi vill eftersom ingen av oss har riktigt kontroll, så vi skulle sova påsaken.


Allt för nu, orkar inte mer, klockan är 4!

Kärlek a

Inga kommentarer: