söndag, september 03, 2006

Jennie Frida Löfqvist

Okej idag har det kanske varit en lite speciell dag också, den började väldigt segt och skönt med att jag vaknade framåt halv två taget då lördagar brukar vara en dag att vila ut på. Mycket skönt.

Jag följde sedan upp dagen med att se Superman Returns vilket är en film jag faktiskt rekommenderar hjärteligt till er som vill se en bra rulle, 7/10 får den av mig.

Men sen då, jo så här ligger det till. Jag ringde Nils någongång och pratade lite med honom ifall vi skulle gå till club Scratch och på Mange Schmidts release party, det vore fett om vi gjort det också men det kändes ändå bra att besluta att vi skulle gå på Jennies "avskeds" fest.

Själva tillhållet var hemma hos Lisa där det var lite blandat folk, några missionare, några okända som jag tyvärr inte kommer ihåg var dom kom ifrån, men dom var dock mycket trevliga och jag säger på återseende! Vi åt god glassliknade jordgubbs-glass-tårta (kommer inte på det riktiga namnet) det var mycket god, vi tog några koppar kaffe och så också för den delen. japp.

När vi suttit ett gött tag hemma hos lisa gick gängen vidare till Källarn ett tag för att handla lite godis o prata med annat folk, det var trevligt, vi fastnade framför rullen Mean Girls vilket faktiskt är en underhållande film.

Slutligen då, som alltid, ner till Nils sjöbod och tog en döing, för er som inte förstått detta begrepp så är det alltså att röka vattenpipa. Vi hade pratat ganska mycket med det nya folket om den hära grejen så de var lite nyfikna och vi visade stor talang med våra ringar som fungerade riktigt bra ikväll, var nöjd med flera sessions.

Men men, nu är det slut, klockan var väl 3 när vi lämnade sjöboden och sa ett långt hejdå till Jennie, mycket kramar, en del tårar, och ja önskar dig all lycka i London nu Jennie, må du trivas och inte längta hem för mycket, du kommer faktiskt vara saknad även av mig!


Det var väl dagen, av flera "requests" kommer en mp3a, en gammal going för en del utav oss, ny för en del kanske, hur som helst.

Nattens mp3:
Souls Of Mischeif - Cabfare ...Download yes yes!


All lycka jennie, mycket kärlek till dig och alla andra, godnatt!

Inga kommentarer: