måndag, september 25, 2006

Okej vart e suget då?

Alltså ja känner inte så mycket för att skriva här, känns lite sådär motsättande. Men idag kände jag att ja skulle dra en samanfattning av helgen och så..

Fredags så var vi på Håkan Hellström, han har förannat gått o samma klass som min ja va blir det... Mormors systers barn, Marcus heter han hur som helst, ruggit skön snubbe som är nybliven doktor. Lite öbor kom iallafall till mig ett tag efter 7, jo alltså David vad också med dom då han hade åkt ut till donsö med johan, ja var nästan klar när de kom så ja kletade lite med vax och så åkte vi, japp.
När vi väl kom in i stan då alltså då var det otroliga mängder personer där, säkert så många så du inte kan räkna! Vi stog i kö runt korsvägen i kanske 20minuter innan vi kom förbi liseberg och kunde parkera inne vid ICA.

Sen var det ju såhär då att det var som ett tjockt moln med människor utanför liseberg, men vi gick o köpte biljetter vid informationen o gick in en annan väg, därför var vi inne på 5minuter istället för 1h, eller att inte bli inställt alls. Dom stängde nämligen ingångarna en liten stund efter vi kommit in.

Håkan var ruggit kul att lyssna på, han hade ett fett liveband med sig och de va mycket blås solon som alltid uppskattas.

Vi var runt o jibbade lite på diverse och johan gjorde ett riktigt ess men ja, det behåller jag intertn för det är ungefär som att berätta om något roligt i en film man inte sett, ja, tråkigt. Vi åkte kanonen iallafall innan det.

Sen gick vi till julja berjlöv och såg en film tror jag, Prime hette den, den var rätt ruggig. En sån funderare, härligt att se en sådan ibland. Fredagen där.


Lördagen då.. Joo vi hade bestämt oss att gå på flanell, hade bytt lite ord med Jens o han skulle också dit, så de blev iallafall så att jag och nils åkte in först då. Sen så var de inga där, men sedan var det massa där!

Vi åt popcorn ur en träkorg under hela mötet och lekte lite sådär, mycket roligt. Sen var det ju så att det var café som alltid, vi var där ganska länge sådär och avslutade på 7ans innan vi gick till Nils "övernattningslägenhet" och gjorde väldigt lite. Jens jobbar förövrig med att räkna spårvagnar 00.00 -> 04.00 på lördagar tror jag, han var på vasa denna dag.

Ha ja la bra, vi åkte hem sen vid 4 kanske. Ytterligare lika sent som dagen innan, måste börja lägga oss tidigare. (ytterligare, varför skrev jag de..)

Igår gjorde jag ingenting, ja sov ute på balkongen några timmar, sen var ja hemma. Skönt.



Skulle vilja avsluta med att säga att våra två vänner som är ute på båten börjar bli saknade, Benjamins irr och stirr, det som gör stämningen lite osäker och ökar chansen för impulsiva skrattanfall och sådant. Anton saknar man bara för han är anton, aldrig fel med anton så att säga.

Kärlek vänner.

Inga kommentarer: