söndag, september 03, 2006

Söndag

Att göra mindre en dag än vad jag gjort idag tror jag knappt går, är stolt faktiskt. Har spenderat större delen av dagen stående framför mina turntables, alltså mina Vinylspelare och scratchat, lekt med lite mixar osv. Givit mig en hel del nya kunskaper.

Har också lärt mig räkna ut BPM, en sak som egentligen är väldigt enkelt men som man inte tänker på.

En annan sak som hänt idag är att jag suttit några timmar letat efter en fet jacka till vintern då ja tänkt att skaffa en dunjacka, för tillfället verkar de luta åt en Brun Burton jacka.





Så ser den ut. Ska bara kolla upp så ja har någon brun rand eller så på mina skidbyxor, dom har ganksa många färger så det är nog lungt.

Imorrn blir de annars tillbaka till jobbet och träna, ska bli härligt att träna, helt okej att gå och jobba också, men känner verkligen att ja vill göra något på kvällen, japp får ta tag i de seriöst.

Kärlek o närhet, mm aa

Inga kommentarer: