lördag, augusti 19, 2006

Avskeds party hos Elin.

Igår var vi hemma hos Elin för att fira eller ja, ha ett avskedsparty för henne, kommer sakna henne när hon är i åre, men ska klart hälsa på henne :) (när snön kommer ;)

Jag åkte då vid 5 snåret och hämtade först Emanjel och Emilia hemma hos Micaela för dom hade sovit och varit där o badat hela dagen. Efter jag gjort de hämtade ja Affe inne i stan och sen åke vi ut mot Rörö. Jag släppte av Emilia på vägen för hon skulle på liseberg och vi tajmade allt så ruggit bra så att vi han precis med båda färjorna, dock fick inte bilen plats på färjan till rörö, men de gjorde inte så mycket.
På färjan träffade vi Johan och Emma.

Hemma hos Elin var det rätt så mycket folk, och ja kände mig lite obekväm i början för de va rätt många ja inte kände så bra, men eftersom började mer känningar ploppa in och det blev härligt. Vi åt lax och åt olika kakor och tårtor hela kvällen och såg på timbuktu dvdn, reedigt bra är den. En rolig sak var att Anna från alingsås var där, vi pratade mycket, eller ja, fast jag pratade rätt mycket ändå, men hon är helt galen på att prata annars, underhållande, tycker om Anna.

Men ja, in på småtimmarna var det inte speciellt många kvar, från en skara på sisådär 40-45 personer var vi kanske 10st kvar, vi var slappa ett bra tag o bara satt vid soffan, massera elin faktiskt och lyssnade på go musik. När det väl kom till tal att sova ville alla helt plötsligt sova i Elins pappas säng, det slutade iallafall med att jag, Anna, Elin & Affe sov där, Fanny som var rätt så rolig sådära, sov på golvet brevid då hon inte orkade knö längre.. hah, roligt, funny, fanny!

Under natten hände de väl lite saker sådära, roligt aa, haha, hur som helst det är sån som bara återberättas under "Lägesrapport:" som ja hoppas ha snart. Döing också, mmm!

Sen då var de morgon, grannen började snickra på sitt tak vid 7.. vi blev lite snea på dom men det var roligt för Benjamin och Nils skulle åka hem då för att jobba, de gjorde dom.

En annan rolig sak var att benjamin och gutav hade gjort en skön säng inne på toaletten! ja, den var festlig, men ruggit skön. Jag trivdes dock i min dubbelsäng.

Tänkte säga att våran present till Elin var massa rosa skolsaker, hon blev jätteglad för nu har hon mer rosa saker än Benjamin! Sa hon iallafall.

Men allt för denna stund, nu måste jag ta tag i kvällen o i livet kanske, aa men ha dee och ja. CASANOVAN AF KUNGSGATAN, AFFE, hahah!

Inga kommentarer: