tisdag, augusti 29, 2006

Tisdag

Okej, samma gamla vanliga visa, jobba, träna, göra väldigt lite. Eller idag var jag rätt glad när jag var hemma för ja hittade mängder bra med musik som ja har utökat min DJ Kollektion med, dubbelt så mycket låtar och ja kan börja göra skivor, känns hett.

Hur som helst har jag bestämmt mig för att försöka styra upp en 80tals fest, kanske i missionskyrkan eller så, om du som läser detta råkar vara ansvarig för händelser i missionskyrkan vg hör av dig till mig via msn eller liknande. Står i min profil allt sånt.

Iallafall har jag bara med mig en medhjälpare än men tänker försöka luska reda på ifall det går att ha de i mission innan jag tar tag o fixar med mig flera folk, fast det kanske blir bättre om flera vill det.

Tanken med hela grejjen är ganska simpel, fett dansgolv med 80tals musik, danstävling, tävling vem som har hetast 80talskläder och massa skönt mingel. Vi jobbar på att ha lite mera aktiviter också, men de kommer sen.



Allt för idag, a!!!

Inga kommentarer: