torsdag, augusti 17, 2006

Tiden går eller?

Okej, idag har det faktiskt hänt rätt mycket roligt. Jag vaknade vid 10 någon gång, helt slut, fattade inte, ja måste verkligen vända tillbaka mitt dygn.

Hur som helst, ringde min far då och sa att en snubbe skulle komma och kolla på Nautilocket på båten så vi kunde starta den o så. Han kom ungefär vidd 14.00 och vi var nere där någon timme, tillslut konstaterade han att själva enheten var trasig och kopplade bort hela skiten tills vidare, jag blev helnöjd.

Jag gjorde sen inte jätte mycket, var och handade med min syster och hennes kompis josefin, min syster har förästen klippt sig och ser ut som min moster. haha. nä men det är snyggt.

Men lite senare på kvällen då, jag ringde Nils och pratade lite om diverse och fick reda på att vi skulle grilla hos Micaela imorgon, det kommer bli greit. Basta och sånt me hoppas jag. Men ja! ikväll kom donsara in till staden, vi åkte då först in och hälsade på alfred som precis flyttat in till stan, hans 3a låg härligt bra ovanför kungsgatan med utsikt över Pasta Etc. Jag blev avundsjuk och längtade lite efter att spendera dagar inne i en lägenhet i stan igen..

Vi gick sedan till Hanna och var där en stund men vi blev så hungriga att vi åkte till 7ans sibylla och åt, mest köttbullemenyer och milkshakes. Det var gödigt.

En annan rolig sak som hände idag var att Jens ringde och undrade om ja ville åka till hönö och lana, jag vet inte speciellt pepp alls faktiskt.

En sak till är att Jens har klarat teoriin, yeA! Snart körkort för dig med grabben


tänkte lägga till en bild idag, har lagt av mig lite, blir nog en mp3a imorgon, här är iallafall jag och affe sovande på frizon. wee.



Fred sex och kärlek som benjamin trodde jag sa..

Inga kommentarer: