fredag, augusti 18, 2006

Underbar kväll hos Micaela

Jag är egentligen inte på något blogghumör men tänkte ändå förmedla kvällen lite kort.

Vi har ikväll varit hemma hos Micaela och grillat, badat och bastat. Hon har verkligen ett underbart hem och jag är avundsjuk på henne att kunna gå och basta och bada i en varm bubbelpol året runt, utomhus! Det var iallfall ett go gäng där borta och vi avslutade kvällen med att stitta inne hos henne och äta glass som Emanjel hade med sig, som han i sin tur hade fått utav gustav. Den var mycket god, trippel choklad tror ja den hette, en klar favorit hos mig som älskar choklad.

Jag vet inte, ja tänkte förut på att ta en bild som ja kunde lägga upp här men de blev inte så, hur som helst ska vi bege oss till staden imorgon förmiddag för att köpa lite saker, inför imorgon kväll och på söndag (johans födelsedag). Så ja, avslutar min natt nu med att se klart på en underbar rulle vid namn Fight club.

Kärlek till e.

Inga kommentarer: