onsdag, augusti 02, 2006

En lång dag.

Regn regn.. Ja idag har det varit en typisk svensk dag i augusti, regn hela dagen, jag har gjort absolut så lite som möjligt.
Sov till 13.45 idag då ja kom hem vid 5 igår från donsö. Har lagat mig en omelett och ätit en macka idag, är rätt nöjd.

Ja har kopplat upp mina turntables och dratt in dom till datorn så ja håller på att testa mixa lite med de låtar ja samlat på mig som ja vill spela ute, vissa övergånger osv blev rätt okej men det är en lång väg kvar tills ja kan våga mig ut.

Jens skickade mig en riiktigt fet mp3a idag: Memphis Bleek, Beanie Sigel, D - Roc Cafe. detta blir dagens, ruuggig är den alltså.

Dagens MP3: Memphis Bleek, Beanie Sigel, D - Roc Cafe
<< Lyssna, ladda ner! >>

Tanken idag var ju egentligen att åka till hönö, men eftersom vädret blev så otroligt kasst bangade öborna ut, vilket är förståligt då det är jobbigt att åka båt i regn, så blir en härlig lugn kväll idag då när ja ringde till Jens förut var han hemma hos isabel, och då vill man inte störa (kärlek) ;)



Peas out / DJ Sqz? ;)

Inga kommentarer: